【迪士尼樂園】迪士尼4大哈囉喂活動搶先睇 全新怪誕城之旅/壞蛋巡遊

文: Toby Mok
2018.09.13

又就快到萬聖節,迪士尼由即日起到10月31日期間會舉辦多個萬聖節主題活動,包括:怪誕城之旅、米奇Halloween玩轉大街派對、南瓜王阿Jack與好友怪誕聚會、迪士尼惡人大出巡3.0,等大家可以同朋友歡渡萬聖節,率先睇下有咩玩!

怪誕城之旅

為慶祝《怪誕城之夜》上映25週年,今年萬聖節特別邀請南瓜王Jack及一眾好友到樂園慶祝!

今次特別設置了怪誕城之旅活動,讓一眾活人參觀Jack的家鄉,跟Jack一起上課學尖叫、幫助Sally從博士實驗室逃脫、與Jack一同對抗Oogie Boogie等等,跟一眾角色進行互動!

玩完怪誕城之旅仲可以跟《怪誕城之夜》經典場景合照留念添〜

米奇Halloween玩轉大街派對


每到節日一眾迪士尼好友紛紛換上萬聖節套裝,跟大家一同迎接節日!

今次巡遊有齊一班主角,包括米奇、米妮、唐老鴨、Duffy、ShellieMay、Stella Lou等,一起與他們載歌載舞,感受萬聖節的氣氛。

南瓜王阿Jack與好友怪誕聚會


每到萬聖節就是萬瓜王阿Jack與好友出巡的日子!想近距離與他們互動的話就千萬不要錯過千載難逢的機會,只要在每日指定時間到美國小鎮大街的會客室就可以跟他們會面。

另外,其他迪士尼好友和惡人會現身「Halloween詭趣花園」!白畫可以看到小熊維尼與好友穿上萬聖節套裝,晚上就可以跟黑巫婆、冥王凱帝斯、虎克船長、紅心皇后、庫伊拉及孚羅洛會面!

迪士尼惡人大出巡3.0
今年是迪士尼連續第三年舉行惡人巡遊,今次會將巡遊再度升級,再次在美國小鎮大街作惡大玩一番!

阿Jack、黑巫婆、烏蘇拉、邪惡皇后、巫師賈方聯同虎克船長、紅心皇后和㡽伊拉等一同出巡,慶祝萬聖節的來臨!

大家有興趣的話記得約埋朋友一齊去玩啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓