【荃灣美食】台灣茶飲店「良辰吉時」香港插旗 必試招牌4色珍珠/黑糖厚鮮奶

文: TenTen
2018.09.18

由台灣著名藝人納豆創辦的茶飲店「良辰吉時」早前登陸香港,成為又一間來港的過江龍茶飲店。良辰吉時最有名的就是4款不同顏色和口味的珍珠,均是由人手新鮮製作,鍾意台式茶飲的朋友又點可以錯過呢?

「良辰吉時」4色珍珠的口味分別是火龍果、抹茶、黑芝麻和白玉。珍珠好足料,可看到粒粒火龍果籽和黑芝麻碎,口感十分煙韌。

茶飲選用台灣茶葉,款式眾多,客人可隨個人喜好選擇茶底,包括綠茶、青茶、烏龍及鐵觀音等,奶茶還可選全脂或低脂牛奶。

啵爆黑糖厚鮮奶($36)

古早味黑糖珍珠配上濃郁鮮乳,黑糖的甜味十分突出,要留意的是這款飲品是固定甜度的。

宇治抹茶珍珠厚鮮奶($36)

宇治抹茶珍珠鮮奶茶($26)選用宇治抹茶粉,茶味甘香濃郁,跟抹茶珍珠好夾。

火龍果珍珠鮮奶茶($26),火龍果珍珠跟鮮奶混合後顏色夢幻甜美,少女心爆發!

愛情動作草莓牛奶($32)士多啤梨沙冰酸酸甜甜,且有濃濃果香味,還能飲到士多啤梨籽。

奇異博士愛草莓($32)是奇異果加上士多啤梨,味道清新好解渴。

「良辰吉時」的茶飲杯充滿夏日氣息,非常漂亮。到荃灣掃街時不妨買杯茶飲試試吧!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓