【灣仔好去處】灣仔變身彩色花燈海 800個七彩燈籠+巨型發光月兔

文: Toby Mok
2018.09.19

仲有不到一個星期就到中秋節,為了慶祝中秋節,灣仔在9月19日到10月17日期間就有多隻巨型發光月兔登陸利東街,仲配上超過800個彩色花燈,等大家可以在中秋節期間時同家人一邊欣賞花燈一邊觀賞巨型發光月兔,歡渡佳節。

現場有多隻巨型發光月兔同大家見面,大家可以同佢地影相留念。

 

利東街兩旁亦添置了七彩繽紛的大型花燈,非常有中秋節氣氛。

除了有巨型發光月兔同800個彩色花燈之外,大會仲會舉辦「民間技藝市集」,市民可以體驗多樣傳統手工藝,包括燈籠紮作、木偶戲曲、吹糖及多種傳統小食等,讓大家感受到中國傳統中秋慶典的熱鬧氣氛。

另外現場到時亦會有LED火龍巡遊,節日氣氛濃厚。

 

除此之外,市集亦設有免費旗袍體驗,只要在場內消費滿$500即可有1人旗袍體驗服務3小時。

有興趣的朋友不坊在中秋佳節同家人或者好友去影下相感受節日氣氛。

 

 

活動資訊

  • 日期2018年9月19日 - 2018年10月17日
  • 地址 灣仔利東街

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓