【油麻地美食】吉野家宣佈油麻地分店改為24小時營業 以後可以通宵食牛肉飯!

文: TenTen
2018.10.05

香港24小時營業的餐廳並不多,大家通宵過後,最常去麥當勞、翠華等食宵夜,選擇較少。吉野家就在官方Facebook宣佈,油麻地分店已經轉為24小時營業,以後半夜食牛肉飯、打邊爐不是夢!

吉野家快餐店是糧尾恩物,特別係一人火鍋,今次吉野家宣佈有分店擴至24小時營業,就滿足到一眾夜貓喇!

油麻地分店是香港現時唯一一間24小時營業的吉野家,相信吸引到在油尖旺區玩通宵的朋友。

24小時營業的分店暫時未知會否有特別餐點供應,不過招牌牛肉飯、雞飯就一定唔少得!

小編更期待通宵打邊爐~

吉野家在官方Facebook亦問大家意見,希望邊間吉野家分店會變成24小時營業,不同地區都各有Fans!

來源: FB@香港吉野家 Yoshinoya Hong Kong


活動資訊

  • 地址 油麻地彌敦道524號僑江大廈地舖
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓