【聖誕節2018】九龍灣德福過百隻聖誕泰迪熊晒冷!預告4米高泰迪熊/聖誕市集

文: Eunice Lam
2018.10.15

今個冬天泰迪熊陪你過聖誕!九龍灣德福廣場即將在聖誕節舉辦「泰迪熊聖誕」,現場將會有超過一百隻不同款式的泰迪熊展出,當中更有4米高的巨型泰迪熊以及本地設計師的泰迪熊作品。另外現場還有德國聖誕村以及兩個工作坊俾大家參與,一齊過一個毛茸茸的聖誕節!

德國百年泰迪熊品牌Steiff在今個冬天舉辦「泰迪熊聖誕」,小編就帶大家率先睇下有咩可愛泰迪熊啦!

現場有過百隻、超過50款萌爆造型服飾的泰迪熊展出,非常壯觀! 
Steiff德國博物館特別借出了超過40件珍藏品,其中包括Steiff家族系列、星級系列、卡通造型系列等。
過百年經典系列的復刻版珍藏泰迪熊。

聖誕系列泰迪熊。

本地著名演唱會造型設計師Constance Lee設計的欣宜及C Allstar登台服泰迪熊,之後仲會有張敬軒及陳慧琳的登台服泰迪熊,Fans唔好錯過!

泰迪熊的衣衫設計得非常細緻!

屆時現場還會有4米高的巨型泰迪熊,以路德維希二世國王造型在飄雪的新天鵝堡中登場,啱晒大家去影相!「泰迪熊聖誕」還會有泰迪熊親子工作坊和毛毛玩具修補工作坊,讓大家落手落腳製作或修補自己的泰迪熊公仔,啱晒喜歡DIY的大人細路!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓