一粒搞掂 洗衫話咁易

文: Moses
2018.11.05

做家庭主婦從來不易,洗衫煮飯可以說是最基本,卻又費時的家事,煮好餐飯的確要技巧,住家飯又真的是媽媽最拿手,咁洗衫呢?日本媽媽十分著重品質及效果,大家知唔知究竟佢哋點揀洗衣產品?登登登登~Ariel三合一3D洗衣膠囊。只要每次洗衫時放一粒Ariel三合一洗衣膠囊入洗衣機就搞掂,一次過抗菌、徹底潔淨,室內晾衫都無異味,極之方便容易。新上巿的綠色抗菌配方,味道清香,最適合室內晾衫使用。洗衫變得好簡單!誰說洗衫是媽媽的「專利」?現在就由爸爸幫忙分擔一下啦!

日本主婦鍾意用邊種洗衣產品?
Ariel日本進口 三合一3D洗衣膠囊有18顆盒裝及袋裝選擇。綠色是新上市的抗菌配方,抗菌能力更強,味道清香,好適合室內晾衫使用。

洗衫救星有幾勁?
夏天成身汗,衣服又黃又臭,洗衣過程又麻煩。洗衣液又重又佔地方,用洗衣粉每次都要量度份量,在室內晾衫更會有異味,見到洗完的衣服仲有污漬殘留,即是不夠乾淨吧~「洗衫」的確是苦差。現在好彩有Ariel三合一3D洗衣膠囊,它簡直是「洗衣救星」,一粒細小膠囊,置於洗衣機旁都好慳地方,每次用一粒已經夠洗晒一家大細的衣服(約6公升),深入衣服纖維徹底抗菌抗臭、能去除100種污漬的潔淨亮白配方,更適合香港的潮濕天氣及室內晾曬使用,一次過解決以往的洗衫煩惱,慳位又省時,教大家如何不愛它呢?綠色是新推出的抗菌配方,味道清香,衣服洗後無異味,適合於室內晾曬衣物及香港天氣使用。

Ariel三合一3D洗衣膠囊於日本一推出即獲眾多日本家庭主婦支持,已連續三年成為熱鎖No.1,更有多達90%的日本主婦都願意重複使用的熱門洗衣產品,回購率極高,口碑同實力都無傭置疑。於日本,相信Ariel三合一3D洗衣膠囊與男神的吸引力都不相伯仲吧,大家都有一批忠粉支持呢!精明的你,記得認住紅色貼紙才是香港行貨,配方專為香港悶熱天氣而設,品質及有保證。
 
自從有洗衣膠囊,洗衫真係方便好多。
 
購買時記得認住紅色貼紙,才是行貨配方。專為香港悶熱天氣而設,品質及有保證。

立刻到HKTVmall購買:http://bit.ly/2Q5au01
即刻到百佳網店購買:http://bit.ly/2O1gOUu
即刻到Ztore購買:http://bit.ly/2CEyNhq
香港零售點:AEON、HKTVmall、百佳超級市場、惠康超級市場、Ztore

Source:Ariel

活動資訊

  • 地址 AEON、HKTVmall、百佳超級市場、惠康超級市場、Ztore

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓