【聖誕節2018】英國倫敦聖誕燈飾登陸灣仔 夢幻飄雪+聖誕樹亮燈!

2018.11.16

每年聖誕英國倫敦攝政街(Regent Street)都會佈滿閃爍的燈飾,充滿聖誕氣氛,今年大家都不用羨慕!因為灣仔利東街將與攝政街合作,在11月帶來聖誕燈飾企劃「The Spirit of Christmas」。今次更是The Spirit of Christmas首次走出英國,將當中具代表性的燈飾,原汁原味帶到香港,過一個充滿英倫風格的聖誕,即刻mark實日期,約埋朋友去影靚相啦!

「The Spirit of Christmas」將展示出攝政街其中五個具代表性的燈飾,身在香港都可以欣賞到美景。

 

攝政街在11月15日傍晚舉行聖誕亮燈儀式,而利東街亦會緊接著攝政街的亮燈儀式,於11月16日舉行聖誕亮燈儀式。

 活動期間,晚上指定時間更有夢幻飄雪時刻。

 

活動期間仲會有聖誕巡遊及主題活動,將由當日起一直延續至聖誕後。

 

12月8、9、15、16、22至31日期間,4pm至6pm更有小食免費派發。

 

活動資訊

  • 日期2018年11月16日 - 2018年12月31日
  • 地址 灣仔利東街
  • 人均消費免費
  • 開放時間8am-11pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓