【佐敦好去處】佐敦免費睇3D畫港式懷舊展!6大經典港產片/舊戲院場景影相位

2018.11.22

港產片陪伴不少香港人成長,除了情節經典,當中的電影場景,更喚起大家對舊香港集體回憶。位於佐敦的木的地酒店藝術廊,就舉行了港式懷舊3D畫展,以6套經典港產片為主題,用立體畫重現多個舊香港場景,並展出多件懷舊展品。展覽免費入場,有興趣的朋友,不妨趁周末假期去睇睇!

一走入展覽就看到70至80年代的舊戲院的場景,售票處畫得仔細外,一旁更有當年熱播的李小龍電影。

 

舊戲院門前的炒栗子和甘蔗小販檔都有,當年不少人看電影前都會光顧買小食。

 

以電影《獅子山下》為主題的展區,重現昔日屋邨的場景,擠迫的單位放有碌架床、摺檯和摺。檯上仲有生字簿、東南西北及紙飛機。

 

旁邊的古玩店更展出多部舊相機和電話等。

 

電影《歲月神偷》的佳記皮鞋,相信對港產片迷來說必定非常熟悉!鞋店旁仲有懷舊士多,舊式糖果到舊款兒童三輛車都有,最啱影相打卡!

 

講到舊式小店又點可以沒有理髮店,鏡前的小道具十分齊全‧

 

可以一嘗踏上電影《我和春天有個約會》中,夜總會「麗花皇宮的舞台。

 

《龍爭虎鬥》中李小龍決一死戰的場景都有畫出來。

 

電影《蘇絲黃的世界》中舊時代香港場景都欣賞到,店前更有人力車可以影相。

 

最後一站就以電影《色,戒》為主,電影中的古董車都有展出,旁邊仲有為人寫信的攤檔,全部都做得相當細緻。

 

想去睇的朋友記得mark實日期和地址啦!

活動資訊

  • 地址 佐敦長樂街 1 號地下層 木的地酒店藝術廊
  • 人均消費免費
  • 酒店住客優先參觀藝術廊
  • 開放時間6am - 11:30pm
  • 電話2121 9888

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓