領展超級伙計召集~全民畀讚贏大獎

文: Mo Mo
2018.12.05

領展於十二月份再下一城,舉辦「領展商戶超級伙記 全民畀讚」活動,獎勵旗下商戶的傑出伙計,自問是「超級伙計」的你,即時參加「泊食易」超級伙記活動,贏取豐富獎金獎品啦!

一人一讚 贏$10,000獎金兼獲嘉許

今次活動設有多個獎項,獎金獎品都豐富吸引。於畀「讚」階段獲最多「讚」的首10位「超級伙計」,除可獲得$10,000獎金外,連所屬商戶亦可獲頒發最「讚」商戶大獎嘉許奬座,真正威盡全場!共20名獲得最「讚」銀獎及100名最「讚」銅獎的傑出伙計,亦可分別獲得現金獎港幣 $3,000及$1,000;獲得100個「讚」或以上的「超級伙計獎」得主,均可獲嘉許狀以表揚你的温柔體貼好服務。想獲得以上殊榮及豐富獎金?即上「泊食易」App登記啦!

成功登記及畀Like都有獎?

你無睇錯~只要你是首2,000位成功報名參加的伙計可獲得福袋一個。畀夠5個讚都有小禮物一份!

一於讓大家先攞個好意頭,工作及比賽都順順利利,日日精神爽利,記住叫埋同事參加呀,所屬分店的伙計參加率達8成或以上,都有「超級舖頭獎」獎座,唔使「開咪」都畀街坊知道你哋有幾威呀!

即上「泊食易」App畀Like啦

全港十八區都有領展旗下的商戶或街市,朝見晚見面,很多街坊街里與商舖伙記伙計都有講有笑,今次關乎商戶及伙記名譽及豐富獎金的活動,大家當然要大力支持啦!即上「泊食易」APP畀讚,用行動話畀佢哋知你的心意,選出你心目中的「超級伙計」啦!讚夠5個仲有小禮物送番比你添呀!

立即下載泊食易APP報名+畀讚︰http://bit.ly/votinghklifeadvertorial2

活動詳情:

伙計報名:即日至2018年12月31日

公開畀「讚」:即日至2019年1月6日

頒獎典禮:2019年1月15日,於黃大仙中心舉行

(工作人員會於1月初聯絡得獎伙計及商戶)

查詢電話:6047 3481

*主辦單位保留最終決定權,受條款及細則約束,詳情請瀏覽泊食易手機程式

Source : Link領展

活動資訊

  • 地址 Link領展

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓