【尖沙咀美食】尖沙咀新派台式茶飲店 麻糬抹茶鮮奶/黑糖珍珠鮮奶/紫薯鐵觀音

文: LorLor Lee
2018.12.07

最近尖沙咀新開張的新派台式茶飲店「茶墨」,將日式和風特色注入台式飲品中,推出一系列的新派飲品。飲品用上水墨筆刷的效果點綴杯身,造型精緻。另外,茶飲店特別研發了芒果黑糖珍珠鮮奶、堅果奶蓋茶飲等新口味。其中,還加入煙韌的麻糬。而店舖採用由日本和台灣入口的茶葉和食材,還用上獨家專利的六段式萃茶機把茶葉磨成不同的粗幼度,再經六次不同的水壓及溫度來沖泡茶湯,茶味更香醇順口,愛品茶的朋友可以試一試!

尖沙咀最近新開一間帶有日式和風特色的新派台式茶飲店。

紫薯鐵觀音堅果奶蓋($42),選用日本紫薯,堅果奶香濃滑溜,紫薯味突出。

火龍果鐵觀音堅果奶蓋($42),堅果奶蓋入口香滑,帶點火龍果酸甜味。

芝麻烏龍麻糬鮮奶($36),加入自家製奶味麻糬粒,口感層次豐富。

芒果黑糖珍珠鮮奶($36),用上日本明治鮮奶以及用黑糖磚熬煮的黑糖珍珠,散發淡淡的芒果香。

麻糬玄米抹茶鮮奶($36),用上日本嚴選玄米抹茶及玄米茶。

麻糬口感煙韌軟糯~

清香人蔘烏龍茶($24),加入人參片炒製甘醇清香。

ABC奇亞籽($36),有齊蘋果、紅菜頭、紅蘿蔔等,有助抗氧化~

蕃茄烏梅蜜($36),酸甜清新。

除了各式各樣的飲品,還有其他特色小食。

戚風蛋糕($18/件;$60/4),有香芋、雲呢拿、伯爵茶和芝麻四款口味,水墨筆刷紋理圖案,賣相精緻。

期間限定的抹茶味爆谷($30/包),店舖預告12月底會推出黑糖味爆谷添~

「茶墨」還有供應「Te Momento慕茶」的自家製低糖低脂茶味雪糕,有日本玄米抹茶、高山烏龍茶、日本焙茶、伯爵茶朱古力等,下次到尖沙咀可以試試~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓