KFC肯德基環保新措施!9間分店推三指手套每月節省1200公斤塑膠

文: TenTen
2018.12.07

KFC肯德基早前為環保推出「走塑行動」,不會主動供應外賣杯蓋及飲管,引起頗大迴響,亦有不少環保人士支持。日本KFC早前就研發了「三指手套」,香港KFC亦在指定分店開始試行,預計每月節省額外約1,200公斤的塑膠。

日本KFC早前成功研發及推出三指手套,減塑之餘仲可以留返兩隻手指俾食客用電話,香港KFC亦宣佈部分分店已經開始試行!

三指手套暫時只於旺角大樓、柴灣新翠商場、元朗榮光大廈、青衣城、黃埔、灣仔雙喜樓、上環信德中心、沙田中心及啟田商場九間分店試行,三指手套全面推行後,將能每月節省額外約1,200公斤的塑膠。

不過KFC亦表示唔用手套就最好,所以如非食客要求,堂食時員工不會主動提供手套。

圖片來源: KFC JP

韓國研發環保大米飲管月產量3億枝 7成大米成份質地硬淨可直接食用

活動資訊

  • 地址 KFC指定分店(詳見內文)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓