【澳門美食】法藉甜品師主理蛋糕店 每月主題蛋糕/自訂卡通蛋糕

文: TenTen
2018.12.19

澳門一間臥虎藏龍小店Baptiste Brichon Pâtisserie,主打各種法式蛋糕和麵包,法藉甜品師傅每日都會在店內製作新鮮甜品,而且也創作出多款搞鬼可愛的蛋糕,好像期間限定的Emoji蛋糕,而且味道更充滿驚喜,外型靚之餘且非常好味,大家一定要去試試呀!

店名其實就是糕點師傅的本名,來自法國的Baptiste Brichon在澳門居住5年,曾經多間米芝蓮餐廳任職糕點師,由製作蛋糕到門面銷售都一手包辦,只見店內有另外兩位蛋糕師正在製作蛋糕。

店內主要出售期間限定的主題蛋糕,而10至11月主題則以Emoji為主。不要看它外表漂亮,以為是「好看不好吃」,只為打卡的甜點,切下去才看得清楚店主的精巧手藝!

12月蛋糕以聖誕為主題,造型一樣十分可愛!

除了指定主題蛋糕之外,還會接受客人來圖訂製蛋糕,細節也做得非常仔細!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓