麥當勞1月2日起加價 人氣食品最新定價一覽!雙層芝士孖堡回歸變$25餐

文: Cay Cheung
2019.01.02

踏入新一年,麥當勞宣佈在1月2日起會加價,平均加價5毫或1港元,當中三款$24餐會變成$25餐,其中「雙層芝士孖堡餐」會取代「玉子牛堡餐」,成為新的$25餐。不過超值選產品,包括三款「11蚊包」,魚柳包、豬柳蛋漢堡及麥香雞包則維持原價$11。

去年沒有加價的24蚊超值套餐,今年則變成「25蚊餐」。

新一年的三款麥麥食超值套餐,會換走去年加入的「玉子牛堡餐」,改由「雙層芝士孖堡餐」頂上,加入$25超值套餐行列。而一直大受歡迎的「板燒雞腿包餐」和「6件麥樂雞餐」則維持不變。

以鰂魚涌麥當勞分店為例,其餘超值套餐的新售價由$33.5至$38.5,其中脆香雞翼(4件)餐和巨無霸餐都加了$1,新定價由$36加至$37。

除了超值套餐加價,超值早晨套餐及開心樂園餐亦有加價。

而「醒晨超值選」則維持不變。

其他單點食品及飲品則會加5毫,就如脆香雞翼(2件)$11、脆香雞翼(4件)$21。

不過超值選產品則維持原價,包括三款「11蚊包」,魚柳包、豬柳蛋漢堡及麥香雞包、細薯條$6、蘋果批$7、新地雪糕$8等。

活動資訊

  • 地址 全港麥當勞
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓