【新年2019】Sanrio新春賀年精品率先睇 立體賀年擺設/全盒/3D立體利是封/揮春

文: 劉紀彤
2019.01.22

農曆新年就快到,又係時候預備好賀年擺設及用品,迎接家人朋友!Sanrio的粉絲留意啦,香港Sanrio將會推出一系列新春賀年精品,當中包括有3D立體賀年擺設、全盒、利是封、揮春等等,有齊Hello Kitty、Little Twin Stars、My melody、布甸狗、AP鴨等等,換上新春造型的Sanrio角色非常可愛,粉絲記得買返啲賀年啦!

 

立體座檯利是封($28.9)一共有5款,包括Hello Kitty、布甸狗、Little Twin Stars、大口仔、PC狗。

 

利是封可以摺成座檯小擺設,好靚!

 

Hello Kitty換上紅色和粉紅色唐裝,夠晒賀年氣氛~

 

另外仲有兩款A5大利是封($39.9/4個)。

 

除了利是封之外,過年當然唔少得全盒($249.9)啦,Sanrio全盒可以旋轉式打開,將不同款式的糖果餅乾放入去,招呼客人一流。

 

全盒一共有5個款式。

 

新年最緊要團團圓圓,年畫($19.9)就集齊了多個Sanrio人氣角色,聚首一堂慶祝節日!

 

牆貼($69.9)有3款,新年可以貼係屋企做裝飾~

 

另外仲有幾款新春3D立體利是封加賀年擺設,Sanrio角色變晒豬仔造型好可愛~

 

Zashikibuta的賀年產品,包括揮春(長封$23.9/短封HK$19.9)、利是封($19.9)同貼紙($6.9起)。

 

Zashikibuta祝大家身體健康、盆滿砵滿。

 

利是封以金色為主,有分大、中、小。

 

貼紙貼在賀卡上都得~

 

有興趣購買的粉絲可以於Sanrio Gift Gate Facebook留意最新的開售詳情~

 

 

活動資訊

  • 地址 香港Sanrio Gift Gate分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓