【陳奕迅演唱會】有望相隔6年再開紅館個唱 傳Eason成功申請跨年檔期

文: 王庭芝
2019.01.19

歌王陳奕迅(Eason)早於去年10月在中環海濱舉行慈善個唱已經放風聲,積極入紙申請紅館檔期,希望19年能夠一嘗首度開跨年演唱會,近日盛傳Eason已經獲紅館批出檔期,今年尾至2020年初將舉行跨年個唱,相信又會掀起一輪撲飛熱潮!

2019/7/4更新:

之前盛傳陳奕迅(Eason)積極入紙紅館於年底開跨年演唱會,近日有消息指Eason已經申請成功!12月頭有台灣天王周杰倫於迪士尼開騷,如果Eason開跨年個唱消息屬實,絕對是樂迷一大喜訊,大家要開始儲定彈藥買飛喇!

確實消息有待官方公有,敬請留意。

---------------------------------------------------

其實每年紅館跨年檔期都被一眾天王巨星爭崩頭,不過早已宣布今年開騷的鄭秀文,以及有傳打算今年開騷的郭富城和黎明都志不在年底,至於多年無在香港開演唱會的謝霆鋒曾經傳出有意開跨年個唱,不過好友Eason已經開到聲叫霆鋒讓路,似乎他真的志在必得。

早前天王劉德華因爲患上流感而無奈取消去年跨年紅館個唱的餘下7場,而他曾經嘗試申請今年尾補辦,令Eason的跨年個唱計劃出現暗湧,不過118日劉德華方面獲康文署書面通知申請年底檔期失敗,令Eason成功爭取紅館年底檔期的機會又大大提升。

如果消息屬實,今次將會是Eason繼2013年《EASON's Life》後,相隔6年再於紅館開個唱,兼是首度開跨年檔期,各位Eason粉絲又要儲錢,等待Eason正式公布好消息啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓