【荃灣美食】本地自家烘焙Cafe登陸荃灣南豐紗廠 懷舊工業風靚景歎手沖咖啡

2019.02.02

本地自家烘焙咖啡店CoCo espresso,受不少咖啡迷喜愛,除了中環和上環一帶設立分店外,早前更進駐荃灣南豐紗廠,開設Koko Coffee Roasters!店內的環境舒適,配合水泥牆等工業風設計,非常適合約齊三五知己聚會,一齊歎杯手沖咖啡。

店內環境寬敞,配上工業風裝修設計,給人舒適的感覺。

 

咖啡店內有多款咖啡,當中Hand Drip$45)手沖咖啡,帶香濃果酸味。

 

店內最近更推出滷豬肉飯配手沖咖啡,咖啡以中式茶壺盛載。

 

 

除咖啡外,亦有多款西式麵包及糕點,配咖啡一齊享用也是不錯的選擇!

 

Carrot Cake($48)的口感紮實,食落不甜膩。

 

另外亦可以一試店內多款口味的Smoothie($48),當中芒果味道酸甜,果味濃郁。

活動資訊

  • 地址 荃灣白田壩街45號地舖
  • 開放時間星期一至五:9am-8:30pm/星期六至日:11am-8:30pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓