【上環美食】上環新開慢煮主題西餐廳 歎慢煮48小時安格斯牛肋骨/油封鴨肶

文: LorLor Lee
2019.02.16

上環新開一間以慢煮為主的西餐廳「我愛慢煮」,主打各類以慢煮方式泡製食材,堅持保持原汁原味,肉質鮮嫩,調配好慢煮時間及溫度配方,將各類慢煮肉鬆軟嫩滑,鎖住肉汁。一般慢煮肉的價錢都比較貴,但這間餐廳的價格較相宜,最平$98就食到。主食肉類現食不同加配菜,食客可自選由$15至$38的配菜,自由組合。下次不妨去試試啦~

上環普慶坊新開一間以慢煮為主的西餐廳「我愛慢煮」,主打各類以慢煮方式泡製食材。

慢煮方法旨在低溫及長時間的煮法,破壞肉的蛋白纖維達至鬆軟嫩滑並鎖住肉汁。

慢煮48小時美國安格斯牛肋骨 ($238),慢煮後令肉質變腍仍不失咬口,口感豐富嫩滑。

慢煮36小時紐西蘭牛面肉10oz ($148),肉筋為亦溶化掉至啫哩狀,滿口骨膠原,屬女士至愛。

慢煮美國黑安格斯美國牛肉眼12oz ($188)

慢煮加拿大法式豬鞍架8oz ($98),袐方醃製後再加以慢煮,就算全熟後都一定非常嫩滑多汁。

慢煮法式油封鴨肶 ($98),法國經典菜色,用鴨油浸熟鴨肶,再以香燒方式把皮燒至脆口。

全日早餐 ($88)

各款迷你薄餅 ($38),有食肉獸薄餅、日式蛋黃醬粟米煙三文魚薄餅、墨西哥辣粟米薄餅、芝士四川雞肉薄餅等。

各款手沖特色Mocktails ($38-$42)

經過不妨去試試~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓