【尖沙咀好去處】全球首部18K珠寶自助售賣機!香港自家設計首飾/法國製造香水

文: 劉紀彤
2019.02.21

近年自助販賣機在世界各地愈來愈流行,香港亦有不少商場引入過售賣公仔精品、飯糰飲品的售賣機。自助販賣機就見得多,不過售賣珠寶的自助販賣機又見過未呢?最近就有一部18K珠寶自助售賣機登陸尖沙咀,是全球首部以全人手自助形式購買珠寶的販賣機,而且販賣機入面所有珠寶包括手鏈、頸鏈、戒指等都是香港品牌自家設計,另外仲可以度身訂造首飾,以後想買珠寶首飾又多一個選擇!

本地珠寶品牌Esp.AGAPE以意大利文「愛」命名,當中包括親人的愛、朋友的愛、情人的愛以及無條件的愛,售賣的珠寶首飾均是香港自家設計,除了首飾之外,亦有售賣自家調配的法國製造香水。

 

品牌創新地以自助販賣機售賣珠寶,顧客可以在自助販賣機看到每件產品的詳細資料,部分更可觀看影片欣賞模特兒試戴效果。

 

販賣機售賣珠寶包括有手鏈、頸鏈、戒指,另有自家調配的法國製造香水。

 

 

旁邊有展示櫃可以見到珠寶實物。

 

挑選好款式後以信用卡、八達通等電子銀包付款即可,負責人指比起實體店,自助販賣機節省了招聘員工的成本,可以以更抵的價錢出售珠寶回饋顧客,大家經過可以去睇睇~

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!