【尖沙咀美食】尖沙咀粉藍花系主題Cafe!玫瑰班戟/洛神花豚肉漢堡

2019.03.10

尖沙咀一帶有不少咖啡店,當中就有間特別以花系為主題的Sean Cafe,有多款特別配合主題的花系美食和飲品外,店內環境佈置仲相當有心思,一樣貫徹主題。下次放假約好姐妹聚會,又有一個好地方!

店內雖然空間不大,但佈置勝在有心思,有不少花系主題裝飾,令環境加分。

 

Cafe的食物是以花為主題,每款賣相都相當吸引,店內的玫瑰Pancake($78),造型溶化少女心外,食落仲有淡淡玫瑰香味。

新推出的仲有熊本士多啤梨Pancake($108),三層士多啤梨味道香翻,食落相當有口感。

 

店內的熱食一樣有加入花!洛神花吉列芝士豚肉竹碳漢堡($83),大大塊吉列芝士豚肉,淋上洛神花醬汁,味道酸酸甜甜好開胃!

 

花漾蝦燉意大利飯($128),醬汁分量十足,食落仲啖啖帶有花香。

 

喜歡試多幾款食物的話,可以一試店內的英式早餐($118),仲配有自家製醬汁!

 

店內飲品一樣值得一試,冰凍的玫瑰花梳打($38),甜度適中,啖啖帶玫瑰花香。

 

另有玫瑰鮮奶咖啡($42),香濃咖啡味配有淡淡玫瑰香氣,相當特別。

 

下次去尖沙咀,可以一試!

 

活動資訊

  • 地址 尖沙咀漆咸道南29-31號溫莎大廈地下12A號舖
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至六:12nn-10:30pm/星期日:12nn-6pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓