【旺角美食】日本過江龍天婦羅丼店天吉屋抵港 平價天丼店5月底開業+地址公佈

文: LorLor Lee
2019.03.12

日本TENYA天婦羅專門店登陸香港後,再有人氣平價日本天婦羅丼飯店「天吉屋」在香港開分店,並將5月底於旺角朗豪坊開業。來自日本東京的「天吉屋」,主打國民美食天丼,即炸天婦羅丼飯。餐廳定期請來日本總廚親自坐鎮,更不時推出季節限定套餐。選用新鮮食材,獨特油粉比例令金黃酥脆的天婦羅保持清爽不油膩,配合自家特製無味精鰹魚醬汁,設三種品嚐天丼的獨特方法,鍾意食日本菜的朋友可以一試!

日本過江龍人氣平價日本天婦羅丼飯店「天吉屋」登陸香港,將於5月底旺角朗豪坊開業!

香港天吉屋的裝潢跟日本店差不過,以木色簡約為主。

還設有吧枱座位,客人可邊吃邊觀看製作過程。

除了位於東京新宿的本店,天吉屋亦於台灣設有五間分店,並定期請來日本總廚親自坐鎮,以當造食材入饌,製作季節限定套餐。

店家更設三種品嚐天丼的獨特方法,可以一次過享受三重風味。

店鋪主打的天婦羅丼飯,配上白飯、沙律、麵豉湯等,而主食則有雞肉和鮮蝦可選。炸物不會很油膩,外層香脆有口感。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓