【驚安的殿堂唐吉訶德】香港店招聘廣告牌手繪員!獨特工作內容+入職要求曝光

文: 劉紀彤
2019.03.14

日本大型連鎖雜貨店「驚安的殿堂」唐吉訶德(或稱激安殿堂)經官方確認將會於香港開設首間分店,預計7月就會於尖沙咀美麗華廣場開業,現時驚安的殿堂就陸續於香港各區舉行招聘日聘請員工,除了有廚房助理、壽司處理員等職位之外,最近小編發現了一個比較特別的工作岡位,就係廣告牌手繪員(POP Writer),即刻睇睇這一個職位有咩工作內容及入職要求啦!

平時去驚安的殿堂見到店內掛住大大小小的手繪廣告牌,搶眼又吸引,原來這一些廣告標語及插畫就係由廣告牌手繪員(POP Writer)人手繪製而成的,除了手繪海報及廣告牌之外,設計吸引的字體及圖亦係廣告牌手繪員的工作內容,現時這一類的職位在香港已經非常少見!

 


入職要求方面,就要對繪畫及繪製有興趣、亦需要有一定的手繪藝術技巧,鍾意畫畫的朋友可以去挑戰一下!

 


另外,驚安的殿堂亦有招聘廚師、刺身處理員等職位,同時員工需24小時輪休輪班,估計會有售壽司、海鮮刺身等日本料理,更有望24小時營業!


資料來源:ecjobsonline

圖片來源:fb@DonDonDonkiHK/Twitter@DonDonDonki/youtube@ DonDonDonki

 

 

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓