【新蒲崗好去處】啟德機場影像回顧展免費睇 逾40張照片+跑道/機場大堂影相位

2019.03.16

對不少港人來說,啟德機場是重要的集體回憶,自1998年機場遷往赤鱲角後,至今已經20周年。最近新蒲崗Mikiki就邀請到資深攝影師朱迅合作,舉辦「啟德機場影像回顧展」,展出逾40幅珍貴相片,仲有多個機場影相位,可以一同重溫舊機場的光輝歲月。

展覽設計相當用心,模仿啟德機場的指示牌及大堂設計,參觀者仿佛重回舊機場。

 

 

 

今次展出逾40幅相片,可以重溫當年飛機低飛越市區的情景,仲欣賞到昔日九龍城區的面貌。

 

 

當年最後一班由啟德起飛班機的照片,在展覽中都有展出。

 

場內仲有不少影相位,包括跑道、抵境大堂和飛機等,亦設有「啟德照相館」,可以揀選喜愛的啟德舊照作背景拍照,再以QR Code領取照片。

 

展覽亦推出「回憶啟德機場」相片徵集活動,由攝影師朱迅帶的專業評審,會揀選出5張「最具啟德回憶」的作品,有機會贏取$2000新地商場贈劵。有興趣參加的話,可在3月28日或之前將有關相片連同姓名及電郵,以Facebook私訊方式遞交予Mikiki Facebook專頁。

 

 

活動資訊

  • 日期2019年3月16日 - 2019年4月22日
  • 地址 Mikiki地下中庭
  • 人均消費免費
  • 開放時間11am-9pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓