黑白米奇威利號汽船復刻版LEGO!還原迪士尼首部經典動畫米奇米妮船上奏樂場景

文: 劉紀彤
2019.03.23

今年係米奇 90歲生日,除了有大大小小的慶祝活動之外,迪士尼就聯同LEGO特別推出復刻版模型,今次的LEGO模型以米奇首次於全世界第一套迪士尼有聲動畫《Steamboat Willie》中亮相的造型為設計主題,將黑白卡通動畫內的米奇及威利號汽船還原粉絲眼前,夠晒經典,而且設計仲十分細緻,粉絲記得買返個收藏啦!

 

《Steamboat Willie》為全世界第一套迪士尼有聲動畫,亦是米奇首次亮相的動畫,好有紀念價值!

 

黑白米奇、米妮造型,迪士尼粉絲一定唔陌生~

 

設計十分細緻,船上仲印有1928年,即《Steamboat Willie》動畫的創作年份。

 

還原米奇、米妮於動畫中在船上奏樂的情節。

 

產品將會於41日於LEGO Certified Store限定發售,價錢待定,粉絲記得去睇睇啦!

 

活動資訊

  • 地址 全港LEGO Certified Store門店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓