一文了解~「滴雞精」揀邊隻好?

文: Mo Mo
2019.03.26

滴雞精可說是近年滋補養生的新貴,方便又有益。市面上有多個品牌,點揀好?就由了解滴滴精華背後的產地、選料食材、營養價值等入手,幫大家比較下邊款滴雞精既性價比高又真正健康好味道呢?立即搶先看看以下的滴雞精比較大對決。

「滴雞精」與牠們的產地

香港滴雞精市面上有5至6個滴雞精品牌,不說不知,原來多數品牌都只在台灣設生產線、代工,由其他供應商提供雞隻作食材。當中只有A品牌設有自家農場,由飼養雞隻開始至生產一手包辧。

滴雞精的重點是「雞」: 壯年雞VS老母雞

C品牌E品牌F品牌都以「老母雞」為材料,母雞用於生蛋,牠們在飼養過程中被催谷生蛋,直至年紀大了再沒生產效益就被用來製作滴雞精;而D品牌選用入口西班牙雞隻;E品牌是唯一加豬肉同水熬煮,即並非百份百的滴雞精。
A品牌選用壯年走地土雞,以山林放養方式,讓雞隻在天然的環境中成長。

A品牌-湯較香濃及無腥味,黏口一點。

B品牌-味道較淡

C品牌-味道不夠濃郁

 D品牌-味道較淡

 E品牌-帶少許腥味

 F品牌-味道較淡並帶腥味

有幾多口味選擇?功效又如何?

於一眾品牌之中,所有品牌只有1至2款選擇,最多也只有6款。最多款式是A品牌,提供16款選擇,指可針對不同體質及功效而選擇。

「滴雞精」專家 - 專注製作有幾專

行勻全香港,A品牌是唯一「專門售滴雞精」且設有專賣店的品牌,並有受訓員工即時解答。D品牌C品牌亦設有品牌門巿,店員亦有提醒客人飲用的方法。而其他品牌都是寄賣,未能提供以上即時飲用咨詢,令顧客未能即時按身體需求了解產品。在香港只是代理商的F品牌,並不是台灣總公司營運,早前就出現「假代理」風波。


全部品牌可放入熱水中浸熱,再倒出飲用。



為確保滴雞精完加熱 A品牌建議需倒入碗中並蓋上,放入微波爐加熱。

價格「計算機」VS成份大對決

香港乜都識加價,好多滴雞精品牌都一樣,幾年間都不停加,但奇怪是第一間進入香港市場的滴雞精專門店A品牌竟從未加價,不知是否因自設農場,雞隻供應穩定所至

*價格以採訪當日購入價計算

 

Source : 田原香

 

活動資訊

  • 地址 香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓