28款哈利波特家品打造電影主題房間!魁地奇鐘/分類帽碗/霍格華茲蠟燭燈

文: 劉紀彤
2019.04.07

相信唔少有睇過哈利波特的朋友都十分憧憬Harry Potter小說、電影中的魔法世界,如果想係現實生活中都有一個魔法世界的話,現時可能有機會實現啦!美國家品牌子Pottery Barn得到官方授權推出了一系列還原度十分高的Harry Potter家品,將餐具、睡房、客廳等家品變成魔法元素設計,粉絲可以將屋企佈置成一個小小的魔法世界過下癮,即刻睇睇有咩款式的家品啦~

首先有一系列餐桌用品,望住四大學院設計檯布、寫滿咒語的餐碟食飯,好似置身哈利波特學院食晚餐一樣!

 

 

另外仲有床頭燈、檯燈,好有氣氛!

 

 

睡房用品就有床單、Cushion及小擺設,將房間打造成霍格華茲學生宿舍都係一個唔錯的選擇~

 

 

客廳就可以放裝飾品、展示架、梳化、鏡等等,另外連行李箱都有,有齊唔同學院慢慢揀!

 

圖片來源/購買網址:Pottery Barn

活動資訊

  • 地址 Pottery Barn

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓