【大圍美食】大圍手撕雞腸粉小店重開!華輝小食新店增堂食售價不變

文: Cay Cheung
2019.04.03

大圍街坊小店華輝小食以手撕雞腸粉而聞名,人氣小店開業大約四年,一直大排長龍。早前傳出因租約期滿要暫別街坊,不少食客大感可惜。近日,華輝小食終於在同區找到新鋪位重開,繼續賣招牌手撕雞腸粉,新店設有堂食座位,每份手撕雞腸粉的售價與舊店一樣。

大圍華輝小食主打手撕雞腸粉,雞絲連皮上,手撕雞加上秘製辣醬汁,雞肉非常入味。

手撕雞腸粉有不同辣度,由原味至地獄級辣,一共有7級辣度選擇,吸引了不少人特意前往一試。

每份手撕雞腸粉即叫即做,腸粉淋有芝麻醬和芝麻,腸粉薄身惹味。目前每份手撕雞腸粉的售價為$32,暫未加價。除了手撕雞腸粉,更有手撕雞撈麵、手撕雞飯或單購手撕雞等選擇。

新店搬至積壽里,新店地址與舊店相距約80米,門面設計與舊店相似,保留了「手撕雞腸粉」的招牌。

店舖設有堂食座位,雖然裝潢簡單,不過有一面鮮豔橙黃色的牆壁,充滿活力。點餐安排與舊店一樣,店員在點餐後派發一部籌號機,腸粉做好後會叫籌號。

華輝小食新店地址指示圖:

活動資訊

  • 地址 大圍積壽里4D鋪地下
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間8:00AM-3:00AM

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓