【母親節2019】10大窩心母親節禮物推介!康乃馨裝飾/DIY超音波照/人樣攬枕

文: 劉紀彤
2019.05.02

就到母親節,當然要氹媽媽開心,答謝媽媽一直以來的付出啦!除了同媽媽去食餐好,仲可以買份小禮物送給媽媽,相信媽媽收到一定會好開心~未諗到買咩小禮物的話,可以睇睇以下十個推介,唔係名牌或者貴重的禮物,不過勝在夠心思,可以俾一個充滿心意的窩心小驚喜媽媽!

自訂心意字句的康乃馨手機殼$117.9起

母親節必定會聯想到康乃馨,今次推介一款康乃馨手機殼給大家,除了有花花設計,仲可以將平日怕羞唔敢講的說話印上手機殼,等媽媽日日都可以望到你的心意!

>>購買地址

 

自訂攬枕&吊飾 $90.9起

想送份獨一無二又有創意的禮物,可以考慮自家訂製攬枕、鎖匙扣,將自己個樣或者媽媽個樣印上攬枕日日攬住,夠晒sweet~

>>購買地址

 

立體康乃馨心意卡 $53.5

有時候一張簡單的心意卡比貴重的禮物更有意思。將一直以來對媽媽的感激寫上心思卡,簡單一句我愛你,或者已經係最好的禮物!如果想寫卡表達心意的話,可以考慮這一款立體雕刻卡,顏色和字體都可以自己選擇!

>>購買地址

 

康乃馨抱抱筒 $263.3起

唔少朋友都會送一束康乃馨花給媽媽,不過花期有限,放幾日就要扔掉,十分可惜。如果想買花又想保存耐啲的話,可以考慮送乾花,唔使打理都一樣咁靚,而且不會枯萎,放係屋企以後望到都會感受到份心意! 

>>購買地址

 

燙金護照套 $178

如果媽媽鍾意去旅行周圍去玩,可以買一個燙金護照套,有多款顏色選擇,仲可以將媽媽個名印上去,以後每次去玩都好似有你陪住一齊去咁~

>>購買地址

 

超音波保存卡 $96.5

相信每個媽媽係BB出世前見到BB超音波相的瞬間都會覺得好感動,當下的感覺相信非常難忘!母親節送一張寫上心意的超音波保存卡,將這一份感動再一次帶給媽媽!

>>購買地址

 

寶石戒指 $237.5起

如果唔知媽媽鍾意咩,送首飾係一個穩陣的選擇!寶石戒指系列價錢唔算貴,一粒寶石簡簡單單,百搭易襯,鍾意扮靚的媽媽相信都會鍾意。

 >>購買地址

 

翡翠首飾 $180起

除了寶石之外,唔少媽媽都喜歡玉製首飾,如果媽媽比較鍾意傳統設計的首飾,可以買返對玉製耳環送俾媽媽做小禮物!

>>購買地址

 

BEST MOM杯碟組合 $83.8起

每一個媽媽係仔女心目中都係BEST MOM,不過難開口講的話,就可以煮一頓大餐俾媽媽食,用BEST MOM杯碟組合將心意畫係陶瓷杯碟上,一餐飯就充滿心思同愛意啦!

 

>>購買地址

 

玫瑰康乃馨花盒$266.9

康乃馨花盒用了乾花,同樣唔會凋謝,如果覺得太過單調仲可以放多一份小禮物入花盒入面!

 

 

>>購買地址

 

圖片來源:PINKOI

活動資訊

  • 地址 PINKOI

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓