BBQ燒烤懶人神器一次過燒10條腸 傘形設計特設伸縮功能夠哂方便

文: LorLor Lee
2019.05.01

香港本地藝術家東尼電機經常創作一些獨特的生活小發明,他發明了一款燒烤懶人神器「More More叉」,設有十個叉位,可以一次過燒十條腸,而且可以隨意伸縮,好方便。下次一大班朋友去郊遊BBQ就唔洗等好耐先食到啦!

東尼電機主打畫生活小發明的插畫,最近他把部分發明製成生活用品售賣,當中不得不提燒烤神器「More More叉」。

「More More叉」傘形設計,有十個叉位,讓大家可以一次過燒十條腸,甚至三十粒丸都得。

產品更附伸縮機關,收縮時方便攜帶,伸長又可避免過於靠近爐邊,夠方便。

最近燒烤神器更登陸網上商店,在Searching C可以預訂得到,售價$199一套有4支,下次去燒烤不妨試下啦!

資料及圖片來源:FB@東尼電機Searching C

活動資訊

  • 地址 Searching C網店
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓