【太古好去處】全港首創「矽膠飲管」支持環保走塑!可拆洗重用+適用冷熱飲品

文: Eunice Lam
2019.04.26

很多食肆為推廣環保都推行減塑措施,例如不再提供塑膠飲管給顧客,而TREATS品牌為了令顧客更便利,聯乘環保生活用品Lexngo樂力高推出全港首創的「可開合拆洗重用矽膠飲管」,取代一般塑膠物料飲管,方便大家隨身攜帶!

「全港首創的可開合拆洗重用矽膠飲管」除了可方便拆開清洗外,當中的矽膠成分達美國食品藥品監督管理局(FDA)及歐盟(EU)安全食品級水準,不含塑化劑及雙酚A,故此冷熱飲品同樣適用,防漏功能強,十分耐用!大家只要簡單清洗後就可再用,更隨飲管附送環保麻布袋,可外出攜帶及存放,既環保又方便!
由5月2日至31日期間,顧客凡於太古城TREATS購買任何食品或飲品,只需加$15,便可換購可拆洗重用矽膠飲管,每張單最多可換購5支。或可以零售價$25購買1支,數量有限,售完即止。


另外,TREATS將於2019年5月4日至6月2日舉辦「TREATS x Lexngo 矽型點」期間限定店,屆時以8折出售樂力高「矽膠不是膠.餐具」。亦將推出「矽膠不是膠.可拆洗重用矽膠飲管」有獎遊戲,只需於店內掃描QR code玩Facebook迷你遊戲,便有機會贏得「矽膠不是膠.可拆洗重用矽膠飲管」一枝。

活動資訊

  • 地址 太古太古城道18號太古城中心三期2樓255號舖
  • 開放時間星期一至日 8am - 10pm
  • 電話2832 5110

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓