【油麻地美食】油麻地港式吐司早餐店 即製足料手撕雞/超厚蛋配秘製汁吐司

文: LorLor Lee
2019.05.14

終於唔洗再羡慕台灣有又平又好食的吐司早餐店啦!油麻地最近新開一間港式全日早餐店「叁拾壹堂高烤吐司」,主打多款口味的港式多士三文治,全部即叫即製,當中甚至還有港式燒味的三文治,啱香港人口味。另外,還有超厚蛋吐司,都是人氣之選。早餐更賣到晚上6時,遲起床的朋友都食到早餐啦!

最近新開一間港式全日早餐店「叁拾壹堂高烤吐司」,主打的港式三文治,多看特色口味選擇,吸引不少人試試新味道。

餐廳的佈置別緻,掛滿打氣標語,都是由老闆親手製作。

所有吐司都是即叫即製,確保端上桌時保持熱辣辣。製作過程都由老闆一手包辦,十分用心有誠意。

多層次蛋吐司 ($28)

多士中夾著一層又一層的煎蛋,再淋上秘製醬汁,口感豐富。

手撕雞炒蛋吐司 ($38),份量十足。

叉燒炒蛋吐司 ($38),老闆把香港特色燒味融合在三文治中,惹味的叉燒加上酸甜醬汁,味道有驚喜。

 

店鋪也有售不同小食,例如MicroGreen餃子,採用了微型菜苗,濃郁香口。

MicroGreen餃子 ($38)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓