【灣仔美食】利東街日本人氣過江龍咖啡店 超厚玉子蛋三文治/焦糖香蕉法式多士

文: 劉紀彤
2019.05.12

灣仔利東街有一間於日本表參道極具人氣的過江龍咖啡店Omotesando Koffee,去到這一間Café除了嘆咖啡之餘,食物同樣好吸引,當中最受歡迎的必定係超厚玉子三文治,厚厚的玉子好嫩滑,仲有淡淡咸香,如果想食甜食的話就要試試法式多士,焦糖加香蕉配搭一流,放假可以約埋朋友一齊去嘆個tea!

Café的日式玉子三文治和港式蛋治味道和口感都唔一樣,玉子厚身嫩滑,三文治中間加入了小量芥末,濃濃的蛋味配上咸香味,口感和味道都好豐富!

 

另一推介焦糖香蕉法式多士,多士外脆內軟,可以加埋焦糖香蕉同忌廉一齊食,鍾意食甜品的朋友一定要試試!

 

去到Café當然要飲返杯咖啡啦!開放式設計可以望到咖啡師沖咖啡。Ice Cappuccino上面有朱古力粉泡泡,影相一流。

放假可以約埋朋友一齊去啦~

活動資訊

  • 地址 灣仔皇后大道東200號利東街G24-25號舖Omotesando Koffee
  • 開放時間星期一至五08:00 - 20:00 星期六至日09:00 - 21:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓