【元朗美食】元朗新開手工餃子專門店 流心芝士/芫荽餃子配老火湯熬製湯底

文: LorLor Lee
2019.05.26

元朗最近新開一間手工餃子店「維港灣餃子坊」,由餡料到包餃都是全人手製作,加上用老火湯熬製的湯底,確保新鮮美味。店鋪招牌芫荽餃子用了海量的新鮮芫荽包製,濃郁足料。另外餐廳亦有提供其他口味,例如野生松茸餃子、流心芝士餃子,都是人氣之選。餃子控經過可以試試~

元朗最近新開手工餃子專門店「維港灣餃子坊」,售賣多款特色口味餃子。

餐廳餃子每日由餡料到包餃都是人手新鮮製作,保證新鮮。

湯底用了老火湯熬製,更會每星期轉換一次,可見老闆用心製作。

店鋪招牌芫荽餃子($36/6隻)

芫荽份量十足,香味濃郁。

野生松茸餃($56/6隻)

野生松茸來價都要$2000以上,$56吃上六隻餃子十分抵食!

招牌四拼餃($38/8隻)

四拼餃分別是大白菜、韭菜、香芹和芫荽,味道多變化。

另外亦有煎餃子,更為香口。

流心芝士餃子($42/6隻)

這款菜式用了三款不同的芝士製成,再混合豬肉和鮮甜粟米,是小朋友最愛。

泡菜鮮肉煎餃($36/6隻)

泡菜為餃子帶來微微辣味,但又不蓋肉鮮味。

黑松露鮮肉煎餃($60/6隻)

黑松露麝香味很濃,十分吸引。

餃子可加配刀削麵、菠菜麵、上海麵或鳥冬。

另外餐廳不缺小食,其中有土匪雞翼($24/3隻)、蜆芥鯪魚球($28/4粒)等。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓