韓國Kakao Friends新角色登場!青色恐龍仔Jordy加入做新成員/推出新系列精品

文: 劉紀彤
2019.05.20

韓國Kakao Friends一班卡通角色APeach、Ryan不論係韓國定香港一向都好受歡迎,原來Kakao Friends旗下仲有另一得意卡通組合「NINIZ」,最近亦陸續公開成員角色,除了有之前的小兔Scappy、海豹Angmond、企鵝雙子Kero&Berony之外,近日就有一隻青色恐龍仔Jordy加入NINIZ做新成員,現時Kakao Friends Store更推出了全新系列公仔精品,即刻睇睇Jordy的得意樣啦!

Kakao Friends另一卡通組合NINIZ最近有新成員加入!新加入的角色Jordy係一隻青色的恐龍仔,仲係從未被發現的品種,之前一直都係化石,某日Titanic撞擊冰川令在冰裡的Jordy醒返!

影片中經常出現佢不停學習的畫面,係一隻勤奮的恐龍呀~

現時係Kakao Friends Store已經可以搵到Jordy的產品!

NINIZ一共有8個角色,大家覺得邊個最得意呢?

 

資料來源:Kakao Friends Store 、 NINIZ Official Youtube

 

活動資訊

  • 地址 Kakao Friends Store

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓