【中環好去處】中環大館101專題展覽登場 過百件展品+8大警署/監獄場景影相位

2019.05.24

今個夏天中環大館帶來全新「大館101」專題展覽,展出101件珍貴歷史展品,重溫過去中區警署、裁判司署及監獄的工作日常及歷史時刻,另有8大警署及監獄場景影相位,可以一邊睇展覽一邊玩,有興趣記得mark實日期時間去睇睇!

展覽分為兩個部分,一開始展出剪報、相片及標誌等展品,可以重溫過去中區警署建築群的相關故事和歷史。 

進入第二部分前,記得要拎角色手冊,包括警員、太平紳士、囚犯、獄吏及市民等,歡眾可以一邊欣賞展覽,一邊互動體驗!

 

第二部分展廳除了有多件展品外,更設有8大警署及監獄的場景。走入展覽看到到虎頭標本雕塑,一旁展出不少警處部門的標誌,仲有中區警署的場景。

走到中區警佐餐廳可以見到當年餐牌外,仲可以角色手冊扮演當年的警員落單取票。 旁邊亦有警員的理髮室場景,可以體驗寡著警員制服。

 

羈留室場景可以扮演拘留人士之外,仲可以了解當年拘留人士的膳食。

監獄又點少得監倉及探訪間,在監獄可以了解監倉環境,仲可以扮成獄吏拿起木槌敲打閘門,確保鐵枝沒有被破壞。

另有入境事務處辦公室及體育儲物室場景,觀眾一樣可以了解更多歷史故事。

 

 

活動資訊

  • 日期2019年5月25日 - 2019年9月22日
  • 地址 中環大館01座複式展室及大館各處
  • 人均消費免費
  • 開放時間11am-8pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓