【POKÉMON神探Pikachu】電影偵探造型比卡超公仔 識搖尾/郁耳仔還原得意表情

2019.05.29

《POKÉMON神探Pikachu》上映一段時間,不少寵物小精靈Fans一早入場支持,除了戲中情節外,令人最深刻的當然仲有比卡超的可愛偵探造型。最近就有電影周邊商品推出,將偵探造型比卡超變成「LIFE SIZE DOLL」公仔,仲識搖尾、郁手同耳仔,還原戲中得意表情!粉絲們有無興趣入手?

比卡超公仔高40cm,還原戲中毛茸茸感覺外,頭上仲配有偵探帽重現偵探造型!

 

比卡超公仔最特別的地方,就是可以郁手、耳仔同搖尾,將電影中多個得意表情和姿勢重現。

比卡超「LIFE SIZE DOLL」於Bandai網站有售,售價 21780 日圓(約$1560港元),現正開始接受預訂,於12月下旬發貨,>>按此<<

來源:Bandai

活動資訊

  • 地址 詳見內文
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓