【粉嶺美食】粉嶺新開台式鐵板燒店 $45起歎即叫即炒鐵板套餐/任添蔬菜+任飲

文: LorLor Lee
2019.06.09

粉嶺新開一間台式鐵板燒店「鐵板神燒」,老闆之一是演過電影《點五步》的演員胡子彤,而店舖的廚師在台灣學過廚,所以煮出的菜式充滿台灣風味。店舖的裝潢舒適寬敞,客人可以座在鐵板燒bar枱,邊食邊欣賞廚師手藝。此外,所有鐵板套餐CP$45-$60就有交易,抵食又惹味。店舖亦表示7月份會在元朗開分店,大家不妨試下啦!

粉嶺這間新開的台式鐵板燒店「鐵板神燒」店舖裝潢舒適寬敞,店面是落地玻璃,而且有鐵板燒bar枱,可以邊食邊欣賞廚師手藝。

店舖的廚師在台灣學過廚,所以煮出的菜式充滿台灣風味。

炒牛肉套餐($55),套餐包一碗飯、任斟飲品及任添蔬菜。炒牛肉落了自家製醬汁,微辣惹味。

另一款雞扒新菜式,香辣魚露雞(套餐$55),味道酸酸辣辣,好開胃!

沙茶豚肉(套餐$50),肥瘦肉平均。

食台式鐵板燒當然要有炒蜆(套餐$60),蜆肉鮮甜,同樣落了自家製醬汁,所以味道與炒牛肉相似,幾惹味。

海鮮還有蔥爆蠔仔(套餐$55),蠔仔脹卜卜,鮮甜美味。

店舖即將推出二人套餐($140),有3款指定餸菜及兩碗飯,平均比一人套餐更抵食。

店舖亦有多款特色小食,例如這個椒鹽鴨血,味道鹹香。

所有套餐都包任斟飲品及任添蔬菜,飲品有水、茶及湯,而茶及湯會不定時轉換口味,有紅茶或冬瓜茶,麵豉湯或蕃茄湯等

粉嶺店

地址:粉嶺聯和墟囍逸地下G03B號鋪

營業時間:12:00 - 21:30

元朗店

地址:元朗俊賢坊恆運樓地下F舖

開業時間:7月頭

活動資訊

  • 地址 詳見內文
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓