【海洋公園】海洋公園聯乘海賊王精品率先睇!索柏爆谷筒/路飛公仔/美食

文: Eunice Lam
2019.06.18

今個暑假,海洋公園將與日本人氣動漫海賊王合作,於7月13日至9月1日期間舉行夏水戰,首次把海濱樂園廣場打造成多個濕身專區,結合海賊王經典場景,更推出一系列海賊王主題美食及精品,一齊率先睇下啦!

海賊王聯乘海洋公園夏水戰將有7個海賊王景點及濕身專區,包括人工湖畔的烈陽號、一張張海賊通緝令和巨型路飛草帽等經典場景影相位位。而威威天地亦會設有海賊王玩水專區及泡泡派對,大人同小朋友都可以一齊玩!

除了多個玩水景點,全港首個虛擬實境跳樓機「極速之旅–VR太空探索」亦會登陸海洋公園。 戴上虛擬實境裝置坐上跳樓機模擬太空飛行體驗,感受外太空的視覺震撼及瞬間急墜的無重快感,啱晒鍾意刺激感的年輕人!

另外,各指定小食亭更準備了兩款獨家的「路飛夏日隨行汽水杯」和「為食索柏夏日隨行汽水杯」,以及人見人愛的「索柏造型爆谷套裝」,海賊王粉絲不要錯過!

海洋公園更與海賊王聯乘推出多款限定精品,包括各式印花T恤、夏日服飾及防水手機套等,更可於遊戲攤位贏取獨家的海賊王禮品。

樂園指定餐廳及小食亭推出海賊王主題美食,包括於嵐灣茶座供應的期間限定「海賊王航海歷險仲夏大餐」及可於水都餅店享用的海賊王主題甜品等。

海賊王夏日狂歡小食餐

海賊王夏日探險豪華便當

跨越千海海賊王烈陽號兒童餐

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓