【旺角好去處】旺角MOKO「舖中舖」Pop-up Store登場 集合時裝/首飾/精品/家品

文: Eunice Lam
2019.07.08

今個夏天,旺角MOKO將引入多個本地設計品牌,打造成一個多元展示「窗口」,以「舖中舖」(Pop-up Store)形式為大家帶來一系列別樹一幟的時裝、手袋、首飾、手錶、生活用品、禮品、護膚品等等。品牌設計師亦會不時到現場同大家見面,親自介紹產品特色,為賣家提供一個互動平台,推廣本地創意設計。同時,場內將不定期舉行節日活動,透過不同活動幫大家發掘自己的才藝。有興趣的朋友記得唔好錯過啦~

由即日起,The Trendsetter場內將會有4個Pop-up Store,分別是日本手錶品牌Master Works、香港時裝品牌Lapeewee 、以兔子為主題的精品品牌A Little Bit及香港首飾品牌Green Rivor。另外,場內亦會有20多個品牌上架,包括以手工輕黏土玫瑰花為賣點的Eternity Flowers、時裝首飾品牌The Layers等。同一個地點有齊晒不同產品,好方便!

從日本回歸的手錶品牌——Master Works

時尚服飾設計品牌——Lapeewee

 

純銀首飾本地設計品牌——Green Rivor

 

充滿少女味道的兔子主題精品——A Little Bit

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓