【暑假好去處】將軍澳天晉匯逾40檔手作市集登場 近百款搞鬼精品/4大影相位

文: Toby Mok
2019.07.11

最近將軍澳Popwalk天晉匯舉辦一連三日的夏日市集,現場有超過40個手作攤檔,售賣不同手作精品,例如帆布袋、首飾、卡片套等等,主題包括有動物、以香港特色搞鬼風、皮革類精品等等,週末可以去行吓。

現場有超過40個本地手作人在市集擺檔,售賣不同精品。

有以手繪方式製作的卡片套、Passport套、銀包、文件袋等等,全部都以香港特色為主題,風格搞鬼。

另外亦有用皮革製成的飾物,例如襟章、電話套、環保利是封。最特別的莫過於用皮革製成的燒賣及鳳爪點心。
除此之外亦有以動物為主題的各種精品,全部都印上不同動物的可愛造型,例如柴犬、 企鵝、貓仔等等,外表可愛。
市集仲有售賣不同款式的首飾及手作公仔。

除此之外,在7月27日開始仲會有4大影相位,俾大家影靚相。

有興趣記得去睇睇啦。

活動資訊

  • 日期2019年7月12日 - 2019年7月14日 市集
  • 日期2019年7月27日 - 2019年7月27日 商埸影相位
  • 地址 市集:將軍澳天晉匯1期户外露天長廊 商埸影相位:PopWalk 天晉滙1,2及3期
  • 開放時間13:00-20:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓