【暑假好去處】尖沙咀1881公館週末市集 本地手作/美食攤檔/吉卜力展

2019.07.18

今個暑假,尖沙咀1881公館特別推出「夏日紛呈嘉年華」,在7月20日至8月25日期間帶來The Market @ House 1881週末巿集,集合多間本地手作品牌、美食攤檔外,仲可以欣賞吉卜力優先體驗區,同一眾宮崎駿電影的經典角色影相打卡,啱晒周末放假去行!

The Market @ House 1881週末巿集7月20日至8月25日逢星期六及日上午11時至晚上6時舉行,有多個多個本地創意品牌及食店的產品,包括CheckCheckCin的養生飲品、祝奇餅(Blesscuit Bakery)的特色曲奇、No Milkshake No Life的人氣小食,以及Honbo的自家製漢堡。

「吉卜力優先體驗區」展出《天空之城》、《龍貓》、《魔女宅急便》、《千與千尋》、《哈爾移動城堡》、《崖上的波兒》等宮崎駿經典電影作品的花藝裝置,亦有首次在港舉辦的《輝耀姬物語》珍貴手稿展,可以搶先體驗吉卜力動畫的奇幻世界。

指定日子更有現場音樂表演和街頭演唱:

720日 2:30pm-3pm張子丰, 張彥博

721 2:30pm-3pm楊智遠

818 2:30pm-3pm吳林峰

 

 

今個周末一於約埋朋友去行下!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓