【將軍澳美食】日本人氣吉列牛專門店抵港 京都勝牛炸牛排預10月進駐將軍澳

文: LorLor Lee
2019.08.22

最近有來自世界各地的過江龍餐廳抵港,當中又點少得日本過江龍。今次並不是天丼或梳乎厘班戟,而是在日本及台灣都大受歡迎的吉列牛。來自日本的人氣吉列牛專門店「京都勝牛」宣佈即將於今個秋天登陸將軍澳,各位香港嘅朋友遲啲都食到元祖炸牛排沾溫泉蛋汁啦!

人氣吉列牛專門店「牛カツ京都勝牛」於日本有超過50間分店,在東京、大阪都等地都有分店,官方宣佈今年秋天將抵港,預計10月份於將軍澳開設第一間分店。

京都勝牛主打各個部位的吉列牛,以180度的高溫快炸60秒,麵衣酥脆金黃,牛肉鮮嫩。店家提供7種不同調料配搭吉列牛,當中還有必試元祖炸牛排沾溫泉蛋汁!

店鋪除了有吉列牛外,亦有其他日式料理,例如海老豬扒定食、牛醬丼等。雖然未知香港會有甚麼款式,先同大家睇睇台灣menu先!

京都勝牛香港店

地址:將軍澳坑口重華路8號東港城

開幕日期:預計2019年10月

圖片來源:FB@牛カツ京都勝牛京都勝牛

活動資訊

  • 地址 將軍澳坑口重華路8號東港城

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓