7-Eleven便利店推「老香港」微型模型!舊屋邨/紅巴/街市車打造迷你香港

文: 劉紀彤
2019.09.30

TINY微影不時都會推出一些充滿香港特色的街道、建築、店舖模型,最近7-Eleven便利店就引入了一系列TINY微影特色「老香港」微型模型,以香港獨有交通工具及舊屋邨情景為主題,用甄沾記、Mini Cooper、紅巴打造一個迷你舊香港,仿真度好高,好有收藏價值!

甄沾記雪糕單車/甄沾記巴士

甄沾記是香港百年老牌,今次的微型模型就還原了當年的雪糕單車,以及用了甄沾記雪糕杯的紅白藍色,印上甄沾記商標設計的巴士,鍾意食甄沾記椰糖的話記得要買返部啦~

 

Mini Cooper

Mini Cooper 60 週年推出以香港情懷為主題的合金模型車,6款模型車有唔同主題,包括以茶餐廳懷舊格仔地板、外賣杯、紅白藍膠袋、九龍皇帝設計,每個設計都代表住一個年代,好有特色~


九巴KMBLOCK
由九巴官方授權推出的KMBlock巴士積木用了三個唔同年代的九巴型號-丹拿A、圓頂寶及E500 MMC紅巴為主題,仲可以自由組裝,巴士迷記得要儲齊一套啦!

 

 

長城牌白豬仔合金電車
「長城牌午餐肉」相信係唔少香港人的集體回憶,合金電車就仿照長城牌午餐肉罐頭設計,鍾意食的朋友記得入手一部啦!

 

TINY Q街市車
街市附近不時都會見到本地農場蔬果運送車,好有香港特色!


九巴龍運巴士
由九巴旗下的龍運巴士官方授權推出E34A天水圍至機場的九巴龍運巴士模型。

 

SSU 救護車
微影獲平治官方授權推出消防署救護特別支援隊SSU(Special Support
Unit)救護車模型。


最後仲有用麻雀、童年、廚房、廁所($29)等香港情懷經典為主題的精品,包括一套 3 款麻雀系列、一套 5 款童年系列、一套 6 款廚房系列及一套 6 款厠所系列,將舊屋邨情景重現!

以上的系列將於10月2日起陸續登陸各大7-Eleven便利店,有興趣可以去睇睇~

活動資訊

  • 地址 7-Eleven便利店
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓