唔使信用卡都睇到節目! Netflix本月首次推出預付卡

文: 王庭芝
2019.10.24

串流平台Netflix近年大受歡迎,為大家提供大量電影、電視節目娛樂,過去想申請Netflix帳戶都須要有信用卡先做到,Netflix宣布今個月開始於香港首次推出Netflix預付卡,以後唔使信用卡支付都可以睇到Netflix!

早期Netflix接受以PayPal、iTunes付款,但目前已經不支援新會員以此方式付款,對於沒有信用卡的朋友而言,可能新登記會稍有不便。不過Netflix近日宣布好消息,首次在香港推出Netflix預付卡。

每張預付卡價值$300,於全港 950 7-11Circle K便利店發售,在我們的付款頁面上輸入預付卡資訊就可以輕鬆付款。

目前Netflix有分不同的月費方案,分別為$63$78$98方便大家選擇同時在多過一個螢幕觀看影片。

活動資訊

  • 日期2019年10月24日起
  • 地址 全港7-11及Circle K便利店
  • 人均消費$201 - $400

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓