【中環好去處】中環免費睇食物微型展 試食霧霾/任睇得意展品

文: Toby Mok
2019.11.08

第二十三屆微波國際新媒體藝術節將於11月8日在中環開鑼,藝術節將會以「煙起天」E.A.T為本年主題。2019微波國際新媒體藝術節依然有多項活動,包括展覽、電影放映會、工作坊、講座等等,令觀眾可以不同方式了解藝術。當中最吸引的竟然可以俾參加者試食霧霾!即睇2019年微波國際新媒體藝術節活動詳情、日期、地點。

今年微波國際新媒體藝術節將會以「食」為主題,來自世界個地的藝術家將會以不同展品去採討食物。

微型展

現場仲有精緻微型展可以睇。

新滿漢全席

新滿漢全席利用生物科技結合傳統文化系統技術創造出未來食物,包括月球人蔘、巨型魚翅等等。

品嚐霧霾

活動是要使用雞蛋泡沫去採集城市中不同地點的空氣污染情況,參加者將獲得一套品嚐霧霾的組件,並被要求在蛋白酥皮曲奇的麵糊中採集鄰近的煙霧,再送到一個中央位置並讓觀眾品嚐,活動十分新奇。

食堂樂隊工作坊 

食堂樂隊工作坊是一間短暫經營的餐廳,而餐廳內有一系列由藝術家自己設計的聲音機器,大家可以鼓油、青檸、叉等食材及餐具譜出不同得樂曲。

 

當然仲有其他展品啦!

 

活動資訊

  • 日期2019年11月9日 - 2019年11月17日
  • 地址 香港大會堂低座展覽廳
  • 人均消費免費
  • 開放時間12:00 - 20:00

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓