日本牛丼專門店「すき家」確認登陸香港!預計首間香港分店選址旺角

文: Cay Cheung
2019.11.13

早在7月就有傳日本牛丼專門店「すき家」(Sukiya/食其家) 有望在今年年尾於香港開設首間分店,近日官方正式開通「すき家香港」Facebook並公開招募員工,落實「すき家」來港開店的消息。以後在香港可以食到正宗的牛丼啦!

日本すき家SUKIYA始創於1982年,目前在全球已2,500多間分店,是日本牛丼連鎖店的NO.1。早前就有傳すき家有在港開店的計劃,SUKIYA日本總公司Zensho去年在香港註冊成為有限公司,相信香港店將會由分公司直接管理,而非交由代理。 

近日「すき家」香港正式開通官方Facebook並公開招募員工,其中提及工作時間有由「晩上11時開始」,未知會否24時営業。招募廣告亦透露首間分店將會在旺角地區。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓