【葵興好去處】得意柴犬店長Haru坐鎮!3500呎共享空間設波波池/燒烤區

文: Roy Yeung
2019.11.27

葵興新開的Party Room - Haruharu (春日),最特別之處在於有一隻可愛的柴犬店長 Haru 坐鎮!顧客更可以帶自己的竉物進場,同 Haru 一齊玩遊戲!Party Room佔地3500呎,有多種類型設施,比如波波池、Switch、燒烤爐等,跟朋友一齊抑或帶竉物上去,相信都是不錯的選擇。

埸地面積3500呎,望落去都非常寬敞!不論竉物抑或顧客都有充足的活動空間。室外區域有多種設施供使用:有打卡必備的波波池、顧客亦可以在精緻的客廳,坐低同朋友暢談。另外,有多款Switch遊戲提供,一大班朋友玩就最正啦!

 

至於室外方面,有兩個戶外花園,環境氣氛都相當好!同竉物曬下太陽又得!同三五知己一齊BBQ,亦都係個唔錯的選擇!

 

當然最大賣點係可以同Haru零距離接觸!顧客可以嘗試觸摸同餵Haru,更加可以同Haru玩接波遊戲!

 

收費:

包場最低消費人數為10人,每位$38/小時,每人加$80可享到會食物供應,每人加$120可享BBQ食物供應。自帶寵物每隻加$80。

Facebook:https://www.facebook.com/haruharulifehk/

活動資訊

  • 地址 葵興葵昌中心14樓1403室
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓