留住髮型記憶 日本超人氣系列髮型記憶髮膜登場!

文: Mo Mo
2019.11.29

頭髮都可以有記憶?你無睇錯,絕對正確呀!
Pantene近年真多新驚喜!在日本和香港都超人氣的Pantene「髮の神仙水」系列再度推出革命性新品—髮型記憶髮膜,為一眾女生解決頭髮問題!首創「弧度記憶」概念,採用突破性「乳液+啫喱」雙層修護功效,從根源修護髮芯,補水同時鎖水,再記住髮型弧度,全日keep住完美髮型及彈性。Pantene這種創新髮型記憶概念,絕對會成為美髮界的新寵兒!

頭髮經常亂蹺,其實是髮質差!

你也有以下一樣的經歷嗎?就好像剛睡醒頭髮雜亂打結的災難狀態、整理好造型後不到幾小時又打回原形的失敗狀態等,這樣説明了髮質未夠健康, 毛鱗片打開,水份容易進入髮芯亦容流失,因而亂蹺只要毛鱗片在黏合狀態,就有足夠水份,順滑又聽話,不會受外來環境影響。


先修護 後記憶 雙效二合一

髮型記憶髮膜藴含革命性雙層結構「修護精華乳」和「髮型記憶啫喱 」雙層精華。前者掌控修護部分,內含的Liposhot超微滲透因子能夠水份滲透至髮芯,直接潤澤髮絲減少毛燥,讓頭髮擁有絲絨般柔滑觸感;後者則掌管記憶部分,以弧度記憶因子黏合受損角質層,形成保護膜鎖住水份,防禦損傷,免受天氣、濕氣、油水失衡等影響形狀,髮型變得更易,打理。使用時將兩種配方混合,激活兩組因子,達到頭髮奇蹟!

完美髮型迎來每天Miracle moment !

先修護,後記憶的神奇效果,就是保持順滑度和持久度長達10小時之多!無論空氣劉海、波浪卷甚至內彎或外彎髮型,要弧度更持久都無難度。

有了嶄新的髮型記憶髮膜,以後頭髮可以全日都Keep住完美的弧度。

 

內層:修護精華乳
外層: 髮型記憶啫喱
雙層黃金比例為頭髮補充水份及鎖住水份。

 

使用髮膜小貼士

大家使用記憶髮膜沖洗秀髮後,使用吹風機後效果更顯著!因為吹風機的熱力會讓修護乳液的滲透力更高,增強修護能力,同時亦能鞏固頭髮結構,讓吹整後的髮型得以保持,大家要留意呀!

 

同系列另一護髮神器「髮の雙鑽精華」

早前Pantene推出的另一支免沖洗「髮の雙鑽精華」,同樣採用雙管設計,一按就有「乳+油」嘅完美配搭。一邊是乳液狀的Aqua Serum水潤修護精華,富含Pro-V維他命原B5及Liposhot超微滲透因子,幫助鎖水修護,改善髮質,另一邊是啫喱質感的Gel Oil賦活亮澤精華,令頭髮亮澤不油膩。

 

立即攞埋coupon感受Pantene神級修護

「髮型記憶髮膜」$20現金券: https://bit.ly/2KFEzCp

同系列「髮の奇蹟雙鑽精華」$30現金券: https://bit.ly/2L25atE

同系列「髮の神仙水」洗護系列 $15現金券: https://bit.ly/34ymKNQ

Source: Pantene

活動資訊

  • 地址 香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓