【大圍美食】大圍新開古早味蛋糕烘培店 新鮮出爐流心芝士/抹茶/伯爵茶蛋糕

文: LorLor Lee
2020.01.16

筲箕灣這間古早味蛋糕店「Andy's 烘焙坊」早前進駐大圍新開分店,大受街坊歡迎。店鋪主打古早味蛋糕,除了原味、抹茶、流心芝士,還新增伯爵茶口味。熱辣辣出爐蛋糕質感綿密,蛋味濃郁,大圍街坊們不妨試試!

筲箕灣這間人氣蛋糕店「Andy's 烘焙坊」最近進駐大圍新開分店,同樣主打古早味蛋糕,大受街坊歡迎。全部蛋糕都是即場製作,新鮮熱辣辣出爐~

有幾款味道選擇分別有原味、抹茶、伯爵茶、和流心芝士。


經典原味($50/個;$30/半個),蛋糕大份厚身,蛋味濃郁,不會太甜,質感綿密,味道簡單但不單調。

抹茶口味($60/個;$35/半個),採用日本產的抹茶粉,味道醇厚不澀,淡淡抹茶甘香,適合一眾抹茶控!

流心芝士味,人氣首選!($70/個;$40/半個),芝士鹹香令蛋糕味道層次豐富,香濃鬆軟,又不會過膩,夾著熱辣辣的流心芝士,仲有拉絲效果添!

不過想買的朋友要留意出爐時間啦~

大圍分店

地址:大圍積富街59-69號積富樓地下G舖
營業時間:星期一至日 10am - 9pm
電話:2300 1776/2300 1777
筲箕灣分店

地址:筲箕灣筲箕灣東大街59-99號東威大廈地下6A-2號舖  
營業時間:星期一至日 9am - 9pm
電話:2845 3781

 

活動資訊

  • 地址 詳見內文
  • 人均消費$51 - $100

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓