UNIQLO防貓毛保暖衛衣日本爆紅!香港都買到 貓奴唔怕痴到成身毛

文: 劉紀彤
2020.01.24

相信有養過貓的朋友都試過痴到成身貓毛,難搞又麻煩,UNIQLO早前就推出一件運動保暖衛衣,意外被日本網民發現有「防貓毛」功能,消息一出在日本引起極大回響,吸引了一班貓奴搶購!這一件聲稱可以「不沾貓毛」的保暖衛衣其實在香港UNIQLO都買得到,香港的貓奴有需要都可以買一件試試啦!

在日本掀起熱潮的「防貓毛」保暖衛衣含有94%聚酯纖維和6%氨綸,具有吸汗、速乾、保暖的功能,另外亦有彈性的運動物料,而這一件衛衣爆紅的原因是因為有日本網民發現這一件衛衣物料不會沾貓毛,完美解決了一班貓奴的煩惱! 

 

這一件保暖衛衣在香港亦買得到,售價為$199,有5款顏色,有興趣可以去睇睇啦!

 

圖片來源:uniqlo.com.hk

活動資訊

  • 地址 香港UNIQLO門市及網絡旗艦店
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓