【旺角好去處】「618上海街」8大影相位!百年唐樓麻石柱/通花鐵閘/紅磚牆

文: 劉紀彤
2020.01.22

「618上海街」是由旺角上海街14幢有百年歷史的戰前唐樓經活化改建而成的新商場,商場於上月正式開幕,設計上保留了不少舊式唐樓建築例如麻石柱、紅磚牆、舊式招牌,商場內部亦仿效昔日建築設計,加入了通花鐵閘、鳥籠,去到「618上海街」除了可以行街,亦有唔少特色影相位,可以邊打卡邊感受昔日的「舊旺角」!

走入「618上海街」之前,可以從玻璃窗望到入面的展品擺設,玻璃窗上亦畫上插畫,重現昔日場景。坐在玻璃窗邊影相更可以影到旺角街道倒影,有一種將新舊融合的感覺。


「618上海街」原身為上海街十幾幢有百年歷史的騎樓式唐樓,騎樓的麻石柱、招牌、以及走廊盡頭的紅磚牆仍然保留,極具香港建築特色。

 


商場仿效昔日建築設計,商場和商店都加入了不少傳統元素,其中一個影相位可以見到現時在香港已經寥寥可數的通花鐵閘及竹鳥籠。


商場邀請了本地插畫家繪製一系列以旺角上海街歷史為主題的壁畫,將昔日的涼茶舖、茶樓、茶餐廳、五金舖重現。另外唐樓地下的花磚亦重鋪上牆壁,等大家可以繼續欣賞花磚、地磚的獨特花紋。


活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓